środa, 10 kwietnia 2013

Stokrotki. Daisies.

Dni są coraz dłuższe, więc chociaż nie ma słońca, czas rozpocząć sezon malarski. Zajrzałam do plików zdjęć z zeszłej wiosny i zamarzyły mi się stokrotki.
The days are longer so (although there is no sun) I start my painting season. I've found a folder with photos from last spring and the first flowers that caught my attention were daisies.


Najgorszy moment dla mnie, to kładzenie tła. Mam nadzieję, że kiedyś nadejdzie taki dzień, gdy będę malować tło z przyjemnością i bez stresu.
The worst of all - the background. I hope that sometime I'll do it with pleasure and without stress.
Stokrotki. Daisies.
Mój skaner trochę przekłamuje kolory. W rzeczywistości barwy są cieplejsze.
My scanner lies about colors. In reality they are warmer.

1 komentarz: