środa, 14 sierpnia 2013

Trenując rękę i mózg. Training the hand and the brain.

Mam duże braki jeśli chodzi o wyobraźnię przestrzenną i umiejętność precyzyjnego rysowania geometrycznych kształtów. Perspektywa to moja pięta Achillesa. Zresztą geometria zawsze mnie przerażała i czułam się bardzo niepewna w obliczu brył i figur. Postanowiłam więc trochę popracować nad tymi deficytami. Sporą garść inspiracji zaczerpnęłam z bloga propagującego metodę Zentangle®.

I need some training in my drawing skills. Through all my life I've had problems with accurate drawing and three dimentional imagination. And of course with all the things which concern perspective. Geometry was not my favourite subject at school. In the internet I've found Zentangle® method of drawing patterns and ornaments. Learning from them I created some crazy intricate drawings. Here is the link




2 komentarze:

  1. Na gruponie prowadzący zajęcia używa określenia - trzeba podbić, tworzy przy tym cudowną linię, która od razu daje wrażenie przestrzeni. Twoje esy - floresy ładne :)

    OdpowiedzUsuń