sobota, 5 października 2013

Matka i dziecko. Mother and child.

Byłam wczoraj na spotkaniu z grupą sympatycznych gimnazjalistek i tak zachęcałam je do szkicowania i nie przejmowania się tym, czy coś "wychodzi", że udało mi się zachęcić samą siebie do tematu, który sprawia mi trudność, a jednocześnie fascynuje. Postać ludzka. I spróbuję wcielić w życie to, co wczoraj mówiłam na spotkaniu - docenić się za próbę a nie za efekt końcowy.
Yesterday I participated in a meeting with junior high school girls and encouraged them to sketch, to create and to have fun and not to concentrate only on the final result. I even managed to encourage myself to undertake a subject which is difficult and at the same time fascinating for me - human figure. And I persuaded myself that the practice is more important than the final effect.


1 komentarz:

  1. Widać zamyślenie i to,że obie są przytulone a mała siedzi tak "bezpiecznie" i rozgląda się po świecie.

    OdpowiedzUsuń