wtorek, 19 sierpnia 2014

Côte de granit rose

To już ostatni wpis ze szkicami z Bretanii. Côte de granit rose to po polsku Wybrzeże różowego granitu. I rzeczywiście - skały, a właściwie olbrzymie obłe, wygładzone przez wodę głazy mają lekko różowawą barwę. Prywatne rezydencje wybudowane na widocznych z lądu wysepkach, wzniesione są z tego samego budulca i doskonale wkomponowują się w krajobraz.
This is the last post with sketches from Brittany. Côte de granit rose means Pink Granite Coast. The big stones and rocks on the shore are really slightly pink. The private houses visible on the small islands not far from the land are also made of pink granite. The beauty of nature and of human creativity stay in harmony with each other.



2 komentarze:

  1. Lubie takie szkice z natury. Ładne te rezydencje, ciekawe jak się można czuć na takiej własnej wyspie?pewnie dobrze.Wczoraj byliśmy w Oporowie, próbowałam szkicować na ławce w parku. Ale zerwał się koszmarny wiatr i deszcz. Zrobiłam dwa szkice i musieliśmy wracać, mąż mnie uspokajał ale było nie przyjemnie bałam się gałęzi aby nie spadły na samochód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie tygodnie nie sprzyjały malowaniu w plenerze, więc zadziwiona jestem, że udało ci się zrobić aż dwa szkice mimo kiepskiej pogody. Widocznie szybko szkicujesz. Dla mnie to zawsze jest problemem zwłaszcza, gdy zaplączę się w szczegóły.

      Usuń