sobota, 25 marca 2017

Małe patchworki. Small patchworks.





Podjęłam próbę uszycia patchworków, w których kolory stopniowo przechodzą jeden w drugi. W internecie widziałam wiele pięknych quiltów nazwanych "watercolor patchwork" gdzie barwy rozwijają się jak w tęczy. Niestety, moje zasoby tkanin są zbyt ubogie. Mimo to miałam radość ze zszywania kolorowych łatek.
I tried to create watercolor patchwork with gradual change of colours and values. It's a pity that my stock of fabric scraps is not very rich and various. Nevertheless I enjoyed sewing colorful pieces.

4 komentarze:

  1. Agnieszka, swój entuzjazm, umiejętności i praca zespołowa są absolutnie niesamowite i wspaniałe !! W jaki sposób można zapewnić sobie z materiałami? Mam nadzieję, że znajdziesz dobre zasobów. Najlepsze życzenia, Sadami

    Agnieszka, your enthusiasm, skills and work are absolutely amazing and wonderful!! How can you provide yourself with materials? I hope you will find good resources. Best wishes, Sadami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, Sadami. I buy all my fabrics in second hand shops. Sometimes you can find real treasures there.

      Usuń