poniedziałek, 30 września 2019

Muchomorki. Toadstools.


4 komentarze:

  1. Urocze. W tym roku z zapałem fotografowałam muchomorki - wyjątkowo malownicze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ozdoba lasu. Tego muchomorka po lewej przyniosła mi rodzina z lasu - zamówiłam sobie do malowania.

      Usuń
  2. Piękne kolory!!!!! Uwielbiam takie ciepłe zestawienia barw. Czerwienie, pomarańcze, żółcie a do tego ciepła zieleń i brązy.
    ...a ja małymi kroczkami zagłębiam się w "Gobelin z zamkiem w tle". Muszę przyznać, że dawno nie czytałam żadnej książki w klimacie fantasy (chyba ostatni był Harry Potter, kilkanaście lat temu ) i myślałam, że takie "nierealne" klimaty nie są już moje - a tu zaskoczenie :) Książka jest naprawdę ciekawa. Teraz jestem w momencie, gdy przystojny książę-hrabia rozpłynął się, a główne bohaterki zostają same w podziemiach, za zatrzaśniętymi drzwiami. Ciekawe co będzie dalej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ciepłe, nawet ogniste barwy. Zwłaszcza wtedy, gdy dni stają się coraz krótsze, a chmury i deszcz wnoszą w przyrodę barwę stalowej szarości.

      Usuń