wtorek, 31 października 2023

Znalezisko. Finding.

 

Szukając na półce bloku do akwareli, natknęłam się nieoczekiwanie na ten obrazek. Być może chciałam coś w nim poprawić, a może uznałam go za nieskończony, skoro nie wycięłam go z bloku. Zdecydowałam, że zostawię go tak jak jest.

Looking for watercolor block I suddenly ran upon this painting. It was inside the block so I think it had waited for some correction so long that I forgot about it completely. Today I decided to leave it like it is.

4 komentarze:

  1. Nie tylko Bretania, ale i Irlandię przypomina...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to akurat Hiszpania, a konkretnie Nerja. Tam są fantastyczne zlepieńce na plaży.

      Usuń
  2. wygląda na dopracowany i skończony... Ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie można by jeszcze podłubać, ale wtedy jest ryzyko przedobrzenia, do czego niestety czasami mam tendencje.

      Usuń