czwartek, 10 sierpnia 2023

Breizh

 Breizh, to po bretońsku Bretania. Przepiękna kraina na zachodzie Francji. I surowa, jeśli chodzi o pogodę. Deszcze i porywiste wiatry. Zapierające dech w piersiach widoki, bujna roślinność, urocze miasteczka i wspaniali ludzie. Z powodu deszczów mżawek i innych meteorologicznych przeszkód nie miałam dobrych warunków do malowania, więc tym razem szkiców z wakacji jest niewiele.

Breizh means Brittany in Breton. A beautiful land in west of France. Beautiful but with severe weather conditios. Frequent rains and strong winds. Breathtaking views, lush vegetation, charming towns and wonderful people. Due to rains drizzles and other meteorogical obstacles it was hard to paint outdoors. So this time there aren't many sketches from the summer holidays.



 

5 komentarzy:

  1. rzeczywiście, patrząc na zachmurzone niebo na obrazkach - pogoda nie sprzyjała malowaniu. ...może chociaż dało się pisać pamiętnik z podróży. Ach jaka szkoda, że powiedziała Pani, że już nigdy nie wyda żadnego pamiętnika z podróży... :) "Mój francuski patchwork" był świetny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Właśnie mąż mówił mi ostatnio, że przydałaby się kontynuacja "Mojego francuskiego patchworku". Gdyby wydawnictwo było zainteresowane, to kto wie... A to co mówiłam, że nie będę już pisać książki w formie pamiętnika, to dotyczyło bardziej "Matecznika", a nie "Patchworku".

      Usuń
    2. Ooo...dopiero teraz przeczytałam Pani odpowiedź. Ale mnie ucieszyła! Chętnie przeczytam kolejny pamiętnik z podróży :)

      Usuń
  2. Byłam w Bretanii bardzo dawno ale bardzo bym chciała kiedyś tam wrócić. Bo widoki, klimat - cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz byłam tam 9 lat temu i od tamtej pory tęskniłam.

      Usuń