środa, 23 sierpnia 2023

Niebieski hibiskus. The blue hibiscus.

 

Oto nowy nabytek do ogrodu. Kiedyś mieliśmy takiego hibiskusa, ale zmarzł którejś zimy. W tym roku, po tym jak napatrzyłam się na różne hibiskusy w Bretanii, znów zapragnęłam posadzić jednego u siebie. A te błękitne lubię najbardziej.

Here is the new purchase for our garden. We had the blue hibiscus some time ago but it frozen during one severe winter. This year after seeing many beautiful hibiscuses in Brittany I decided to try again and plant the blue one in the garden.

6 komentarzy:

  1. Och, jak musi pięknie wyglądać. Bardzo delikatne te kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w ogrodzie takiego intensywnie różowego... Piękne kwiaty!
    Rivulet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie teraz kwitną różowe kosmosy i wymarzyłam sobie coś niebieskiego, bo to kolor zupełnie niejesienny.

      Usuń
  3. Śliczne te płatki. Namalowała je Pani bardzo realistycznie. Jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń