poniedziałek, 11 lutego 2013

Twórczy recycling. Creative recycling.

Ponieważ za oknem ciągle śnieg, którego nie mam chęci malować...
We have still lots of snow which I don't want to paint any more...
... zaczęłam robić porządki w stosach szmat i gałganów, które zalegają mi w szafie i których nie potrafię wyrzucić, bo może się przydadzą. Nie znoszę marnotrawstwa, więc poszperałam trochę w internecie i w kilku miejscach (nie pamiętam już gdzie) widziałam pomysły na dywaniki z gałganków i starych ubrań pociętych na paski. Chwyciłam największe szydełko, jakie miałam w domu (zaledwie nr 5, pewnie większe byłoby lepsze) i rozpoczęłam projekt, który ciągnął się będzie do lata. Największą radość sprawia mi świadomość, że nareszcie pozbędę się różnych burych, sztucznych tkanin z epoki schyłkowego komunizmu i uzyskam trochę luzu w szafie.
... so I started to sort out different rugs and textiles wich lay in heaps in my wardrobe. I don't like to waste anything so I keep them for years. And now I've found a way to use them. In many places in internet ( I don't remember exactly where) I've seen projects of recycling old clothes. So I took my biggest crochet (number 5 only, I think the bigger would be better), I started to cut the old rags into stripes and began to make a rag rug. I hope to finish it till summer. The biggest joy is to see more space in my overloaded wardrobe.


3 komentarze:

  1. Wspaniały ten recyclingowy dywaniczek, czuję sie twórczo zarażona, jutro chwytam nożyczki i robię przegląd. Agnieszko czy to oczka ścisłe, czy słupki ? A jak się łączy paski tkanin, bo nie widać supełków ? Pozdrawiam, Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik robię półsłupkami. Paski po prostu zszywam byle jak, aby się trzymały, na początku robiłam supełki, ale były za bardzo wystające. Miłego szydełkowania.
      Pozdrawiam
      Agnieszka

      Usuń
  2. świetny pomysł i jakie ECO :) może i ja spróbuję ...
    Beata

    OdpowiedzUsuń