piątek, 26 marca 2021

Bargello

                                        





Dawno dawno temu kupiłam kanwę z myślą o hafcie gobelinowym. Minęło kilka lat i w ciucholandzie natknęłam się na całą reklamówkę wełny gobelinowej. Kupiłam. Poleżała dłuuugo. I w końcu, w tym roku zdecydowałam, że najwyższy czas zużyć te zapasy. Długo zastanawiałam się nad wyborem motywu. Chodziło o to, żeby pasował do specyficznej kolorystyki posiadanej wełny. W końcu zdecydowałam się na haft florencki zwany inaczej bargello. Bardzo ładny motyw na poduszkę. Barwy haftu najlepiej  oddaje ostatnie zdjęcie.

Long time ago I bought canvas. Several years passed and in second hand shop I came across very cheap bundle of tapestry wool. Again several years passed... This winter I decided to fulfill my dream to make needlepoint embroidery. I chose florentine embroidery (called also bargello embroidery) project and finished it in two months. It will serve as one side of pillow case. The last photo shows exact colors.


2 komentarze:

  1. Bardzo efektowny jest ten haft. Kiedyś się przymierzałam, ale dla mnie to chyba tylko te maleńkie formy są właściwe...
    A poduszka będzie cudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się, że na tej kanwie muszę używać podwójnej wełny. Sama praca szła szybko i miło :)

      Usuń