czwartek, 27 kwietnia 2023

Tulipan z wazonu. Tulip from the vase.

 


7 komentarzy:

  1. Pamiętam, jak kiedyś wchodząc do naszej biblioteki rzuciłam okiem na witrynę gdzie stał obraz z czerwonymi tulipanami. Od razu wiedziałam, że to Pani wystawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zwyczajne, czerwone - to moje najulubieńsze. Bardzo lubię je malować.

      Usuń
  2. A u nas w ogrodzie w tym roku tulipanowa bieda, z tylu cebulek tylko trzy wzeszły. Reszta zadeptana przez dzieci :(
    Rivulet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Może w przyszłym roku przydałyby się jakieś patyczki ostrzegawcze? A poza tym często jest tak, że w niektóre lata tulipanów jest mało, a potem, gdy cebulki potomne dojrzeją, tulipanów robi się jeszcze więcej.

      Usuń
    2. Przeciw tym dzieciom (moje i sąsiadów, takie prywatne Bullerbyn mamy...) chyba nawet wały by nie pomogły. Ale rok temu wszystko kwitło, w tym roku jakoś pechowo akurat przebiegli po dwóch miejscach tulipanowych i listki wzrosły poszarpane, bez kwiatów. Może za rok faktycznie będzie więcej?
      Riv

      Usuń
  3. Klasyczny. Mam wrażenie, że kiedyś tylko takie u nas były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie i żółte. A potem do akcji wkroczyły sklepy ogrodnicze i teraz jest mnóstwo odmian.

      Usuń