niedziela, 22 grudnia 2013

Wianek i bombka. Wreath and Christmas ball.

Nareszcie skończyłam szydełkowy wianek, który od razu zawisł w kuchni. Nie przypuszczałam, że wyjdzie tak ładnie. Naprawdę jestem zadowolona. Wzory listków zaczerpnęłam z internetu i poddałam własnym modyfikacjom. Szydełkowa bombka w niebiesko-białej kolorystyce jest już spakowana i czeka na wigilijny wieczór.
I've finished my Christmas wreath and I really like it. It's hanging in our kitchen now (the patterns of the leaves I've found in internet and slightly modified). Crocheted ball is a Christmas gift. It's wrapped and waits for it's new owner.
Wesołych Świąt!
Merry Christmas!

4 komentarze:

  1. I wianek i bombka przesliczne!

    Wesolych Swiat!
    Beata K.R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe rękodzieło, takie prezenty są cudowne!
    Świąteczny czas niech będzie dla Ciebie i Twoich najbliższych radosny i piękny!
    Spełnienia marzeń w Nowym 2014 roku. Wszystkiego najlepszego i kolejnych wspaniałych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i nawzajem (również jeśli chodzi o prace artystyczne ;))

      Usuń