poniedziałek, 7 marca 2016

Różowa piwonia. Pink peony.

W zeszłym roku moje peonie kwitły bardzo słabo. Chyba je zaniedbałam, oszołomiona bogactwem róż. Planuję więc nawieźć je porządnie tej wiosny i podlewać sumiennie. Może się odwdzięczą?
Last year my peonies were blooming rather poorly. I think, I neglected them. My attention was on amazing abundant rose bushes. This spring I promise myself to take care of peonies: to fertilise soil and to water the plant honestly. I hope peonies will return the favor.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię peonie, przypominają mi babcię...Twoje może potrzebowały odpoczynku :) to dla mnie sentymentalne kwiaty i choć krótko kwitną są piękne jak te na Twoich akwarelach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to rzeczywiście po trzeba odpoczynku, a nie totalne zaniedbanie z mojej strony.

      Usuń
  2. :) powinnoś z nią 'porozmawiać " :) i powiedzieć, że wykopiesz i gdzie będzie kwitła...? ja gadam ze storczykami a potem myk i pączki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka, wow, wow, wow~~~!!! Ah, so beautiful. Fantastic. How long did you spend to finish this wonderful work? You have to teach me how to do it, please. Best wishes, Sadami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think it took me two days. It's not a big format so work wasn't very long. I built the flower petal after petal starting from the ligtest places. Then, when all was dry I added shadows and in the end I painted dark background.

      Usuń
  4. Drogi Agnieszka,
    Dziękuję bardzo za miłe nauczania. Wielką pomoc ustawić tło.
    Z poważaniem, Sadami

    Dear Agnieszka,
    Thank you very much for your kind teaching. Great help to set a background.
    Kind regards, Sadami

    OdpowiedzUsuń