poniedziałek, 10 maja 2021

Pozdrowienia z ogrodu. Greetings from the garden.

 





4 komentarze:

  1. Piękny ogród. Wczoraj byliśmy na wycieczce rowerowej, trasa wiodła m.in. koło różnych ogrodów działkowych. Widziałam cudowne grupy i morza tulipanów, co prawda z odległości ale i tak zachwycające. Czy mam mówić, o kim wtedy pomyślałam or razu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze tulipanów - to u mnie :) Mąż policzył i wyszło, że w tym roku pobiliśmy rekord 501 sztuk kwitnących tulipanów! A ogród jest raczej mały.

      Usuń
    2. 501! Ale bym chciała to zobaczyć! :)

      Usuń
    3. Ta nieprawdopodobna ilość związana jest z moją nieumiejętnością wyrzucania małych cebulek. Na jesieni, w porze sadzenia tulipanów, wsadzam te małe cebulki a to pod płot, a to w jakiś inny kąt i po kilku latach wykluwają się z nich tulipany.

      Usuń