środa, 29 czerwca 2022

Niespodzianka. Surprise.


 W torebce z mieszanką nasion kwiatów letnich znalazły się takie oto cuda. Że będą chabry - to wiedziałam ze zdjęcia na opakowaniu, ale nie przypuszczałam, że w tylu kolorach. A u góry wariacje w różu bieli i czerwieni w wykonaniu goździków brodatych, które co roku same się wysiewają w ogrodzie.

Last year I bought a bag of mixed seeds of summer flowers. I knew from the photo on the bag that there were cornflowers among them but I hadn't the sligtest idea of the variety of their colors. At the top of the page there are different sweet william flowers. They sow themselves in my garden and each year they surprise me with different shades of pink and red.

6 komentarzy:

  1. Ależ przepiękna niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te chabry, rzeczywiście.
    A na goździki jestem ostatnio zła. Wysiałam je jakiś czas temu i coś kiepsko wschodzą. Albo ja nie mam tyle czasu i serca do ogrodu jednak co moja mama u której wszystko rośnie i kwitnie jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mojej mamy tez wszystko trzy razy większe :) A co do goździków, to np. goździki brodate (takie jak na obrazku powyżej) to rośliny dwuletnie. Teraz będą miały tylko liście, a zakwitną za rok.

    OdpowiedzUsuń