środa, 16 listopada 2022

Element większego projektu. A part of the bigger project.

 

Od dawna kusiło mnie, żeby zrobić szydełkową serwetę z takich elementów. Kolory tych ośmioboków będą się różnić, tylko obwódka zostanie taka sama we wszystkich. Szykuje się długa, miła robota z szydełkiem w ręku i z audiobookami w tle.

For a long time I have been tempted to make a crochet doily from such elements. The colors of the octagons will differ, only the border will stay the same in each element. I expect a long nice job with a crochet in hand and audiobooks in the background.

4 komentarze:

  1. o jakie to ładne i kolorowe! Jak długo robi Pani taki jeden element?
    Kiedyś próbowałam się nauczyć szydełkowania, ale potem zapałałam szaloną miłością do maszyny do szycia i szydełko poszło w zapomnienie. ...a spokojna praca z audiobookami w tle - achhh rozmarzyłam się. Uwielbiam!!! Już jako dziewczynka najbardziej lubiłam rysowanie + słuchowiska dziecięce. Mogłam tak siedzieć godzinami i odpływać, słuchając ukochanego słuchowiska "Alicji w krainie czarów" :)
    To życzę miłej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno mi jest oszacować czas pracy, bo nie robię tego ciągiem. W wolnych chwilach przerabiam kilka rzędów, potem biorę się za coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wyobrażam sobie jak będzie piękna.

    OdpowiedzUsuń