poniedziałek, 2 czerwca 2014

Ćwiczenia z akryli. Acrylic practise.

Tak jak sobie obiecałam, ćwiczę malowanie akrylami. Trudno mi uwierzyć, że kiedyś uważałam je za "łatwe". Teraz czuję, że stawiają mi opór, że każde pociągnięcie to nie to. Na szczęście jestem uparta, więc mam nadzieję, że kiedyś je opanuję.
As I promised myself I practise painting with acrylics. I can't believe that I tought them an "easy" medium. Each stroke is disappointment. Luckily I'm rather stubborn so I hope to succeed some time.


3 komentarze:

  1. Tyle słońca i radości!
    Malujesz na papierze czy podobraziach, wygląda na krosna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To papier 300g o wyrazistej strukturze. Chyba wolałabym gładszy. Muszę jakoś się do niego przyzwyczaić, albo kłaść grubsze warstwy farby.

      Usuń
  2. A na warsztatach ciągle pracujemy na podobraziach a faktyczne łatwiej nosić blok, spróbuję :) podobrazia lepiej zostawić na doskonale prace. Te Twoje są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń