czwartek, 1 grudnia 2022

Sikorki modre. Blue tits.

 


3 komentarze:

  1. o, ptasich motywów chyba u Pani jeszcze nie widziałam. Albo już nie pamiętam. Ładne :)
    Ostatnio przeglądając Pinteresta natknęłam się na zdjęcie włącznika do światła (kontaktu) nad którym na ścianie namalowany był właśnie taki kolorowy ptaszek. Wyglądało to jakby przysiadł na tym włączniku. Bardzo uroczy widok! Pomyślałam, że fajnie mieć takiego namalowanego ptaszka nad kontaktem. Dom staje się od razu przytulniejszy i buzia sama się śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sikorki modre to najbardziej kolorowy motyw grudniowej przyrody. Zlatują do naszego karmnika za kuchennym oknem. Na ścianie też wyglądałyby uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Umknął mi ten wpis. A ja tak bardzo lubię te ptaki. I żal mi, że u nas zakazano stawiania karmników na balkonach i parapetach.

    OdpowiedzUsuń