poniedziałek, 25 czerwca 2012

Zmaganie z postacią ludzką. Struggling with human figure.

Rysowanie postaci ludzkiej nie jest moją najmocniejszą stroną. Marzy mi się sprawne szkicowanie ludzi z zachowaniem odpowiednich proporcji i podobieństwa. Na razie daleka droga przede mną. W niedzielę byłam na pokazach tanecznych mojej najmłodszej córeczki i usiłowałam szkicować tańczące dzieci. Efekt może nie jest porażający, ale skupienie na rysowaniu ocaliło mnie przed migreną, która zagrażała mi w dusznej sali gimnastycznej. Poza tym wierzę, że wytrwałe ćwiczenie w końcu przyniesie jakieś rezultaty.
Drawing human figure is not easy for me. In fact it's difficult. On Sunday I've sketched children during dancing show at my daughter's school. What a task! I'm not very happy with the result but I believe that constant exercising will bring good results in the end.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz