czwartek, 27 grudnia 2012

Świąteczne prezenty. Christmas gifts.

Przez cały adwent pracowicie przygotowywałam świąteczne prezenty dla mojego męża - tradycyjnie jest to nowy kalendarz z pomalowaną przeze mnie okładką i haftowany krawat. Nie mogłam pokazać ich wcześniej, żeby nie zepsuć niespodzianki.
Each Christmas I give my husband a new calendar with hand-painted cover and I embroider a new tie for him. For obvious reasons I couldn't show them to you before. I didn't want to spoil the surprise.



3 komentarze:

  1. Piękne prezenty :) Czy córki również dostały prezenty własnoręcznie robione ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, córki dostały prezenty kupne, ale za to robiły dla siebie nawzajem różne szydełkowe drobiazgi, a najstarsza wyprodukowała serię koralikowych bransoletek dla żeńskiej części naszej rodziny. Ogromnie się cieszyłam, że zaraziły się ode mnie rękodzielniczą pasją.

      Usuń
  2. ...dziękuję za zdjęcia i odpowiedź, gratuluję pięknych pomysłów, konsekwencji, cierpliwości i dziękuję za wzorce. Beata

    OdpowiedzUsuń