poniedziałek, 12 maja 2014

Nowe wydanie "Herbaty szczęścia" The new edition of my book "The Tea of Happiness"

Od dłuższego czasu otrzymuję maile z pytaniem, gdzie można kupić pierwszy tom serii "Blask Corredo" zatytułowany "Herbata szczęścia". Nakład dawno został wyczerpany i zainteresowanych informowałam, że za jakiś czas książka być może zostanie wznowiona. No i teraz radosna nowina: "Herbata szczęścia" wydana tym razem przez poznańskie wydawnictwo "W drodze" już 20 maja pojawi się w księgarniach. 


5 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę :). Od jakiegoś czasu szukałam tej książki i nie znalazłam nawet w żadnej bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna książka :) polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam raz trzeci tom tej serii i po przeczytaniu tak spodobała się mi treść, że kupiłam dwa poprzednie tomy i po ich przeczytaniu zamierzam kupić dwa następne. Nigdy wcześniej żadne książki tak mnie nie wciągnęły. Serdecznie polecam! :) Genialna seria!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że seria Blask Corredo się podoba.

      Usuń